Idag tänkte jag ge er min "tips kring allt med träning"
KOM IHÅG - Att alla är fina som dom är ovadsettt utseende,vikt,kön mm . påpeker även att man inte behöver träna alla behöver inte ha en victoria secret modell kropp.
goggla i fall du inte vet vad sqouats är t.ex
 
 
 
1. Anpassa träningen efter din ålder (mm) 
2.om du gör jump squats tänk på att ha raka ben när du hoppar upp och att du inte
"bara" hoppar 1milimeter  ( hoppa så högt du kan <3 )
3. varijera din träning , ifall du bara springer så kommer du kanske få bättre uthållighet,snabbhet ? ,mm men
gör kanske ett annt pass i veckan då du gör 40 jumping jacks,  20 bicycles eller nått annat så du får in "ALLT"
i din tränings cykel ( som mat sirkeln fats med träning ,nähe)
4.GÖR FATS DU INTE ÅRKAR , ifall du har gjort 30 av nått gör då 5 eller 10+ TILL , öka så ofta du kan
5. När du tränar så kanske du har sprungit eller gjort 20 butter kickers vila i 1min inan du kör vidar 
(ifall du kör vidare) ta korta pauser men träna inte heller för länge 
6. VATTEN - ha alltid det med dig , du tänker "nä jag blir inte tuchtig men JO DU KOMMER BLI"
7. Ät nått litet eller så inan du tränar , 
8. HA kläder DU känner dig bekväm i , har du ett par skit tajta byxor så slår jag vad i mot att du 
inte kommer ge 100% du ger 50% kanske för du inte känner dig bekväm.
9. Få inspration av andra när du tränar , HÄR finns en blogg , HÄR finns ida warg's blogg 
10.  Använd dig av appar när du tränar t.ex hemma daglig workeout är min favorit , HÄR för apple , HÄR för andriod. 
 
PUSS O KRAM
 

( man gör presic hur man vill när man tränar )
 
allmänt, bellatipsar, daglig workout, tips, träning,

Kommentera

Publiceras ej